“iONE JS neemt 80% van je taken uit handen” Je hebt de claim misschien al eens voorbij zien komen. Het klinkt veelbelovend, maar is het wel echt zo? En hoe ziet dat er dan uit? En belangrijker nog: geldt dat ook voor jou? Om de werkelijke impact van iONE JS over te brengen, hebben wij een schematisch overzicht gemaakt. Deze onthult hoe iONE JS het speelveld in de woonbranche verandert door repetitieve taken te elimineren. Van productinformatiebeheer tot de boekhouding, iONE JS zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt zonder dat jij de controle verliest.
Nu kun je zelf oordelen of jij 80% van je taken aan iONE kunt gaan overlaten.
Alle nieuwe technologieën en slimme oplossingen waar in voorgaande blogs over is gesproken, zoals de user interface, 3D visualisatietechnieken, connected journey, realtime datastromen en workflow engine, zijn indrukwekkend en bieden waardevolle nieuwe mogelijkheden.
Maar laten we niet vergeten dat de kerntaak van ERP software zich nog altijd berust op slimme automatisering. Oftewel: een softwareoplossing waarmee jij veel tijd bespaart. Bedrijfsprocessen moeten vlekkeloos en efficiënt verlopen. Zo simpel is het. En zoals je nu zelf kunt zien, is dat ook nog steeds de kerntaak van iONE JS.
Inkoop & Logistiek: Veel Besparen en Maximale Grip
Het gebied waar iONE JS, met name ten opzichte van zijn voorganger iONE AS, de meeste taken van je overneemt is Inkoop & Logistiek. Hier biedt iONE JS verregaande automatisering. Het creëert resultaten zonder rompslomp en daarmee een gigantische tijdsbesparing.
Semi-handmatige en vooral tijdrovende handelingen, zoals het controleren van orderbevestigingen, zijn verleden tijd. Je voert de verkooporder samen met je klant in en daarna gaat iONE JS voor je aan het werk. Het bestellen van de producten, de controle op orderbevestigingen en het uitsturen van herinneringen naar de leverancier(s) wordt allemaal voor je gedaan. Alleen in uitzonderlijke gevallen waar de leverancier de order na diverse herinneringen niet bevestigt, krijg jij een melding. Alleen al hiermee kun jij een gigantische tijdswinst realiseren.
En wanneer die orderbevestiging er dan eindelijk is, hoef je deze ook niet meer handmatig te controleren met de originele order. iONE vist de orderbevestigingen zelf uit je mailbox en scant deze PDF documenten met slimme OCR en AI software om die te kunnen matchen met de bestelling/inkooporder in jouw systeem. Geen talloze uren meer verspild aan het handmatig doorspitten en vergelijken van orderbevestigingen dus. Het resultaat? Een gestroomlijnd proces zonder overbodige handelingen.
Vervolgens laat iONE je zien waar je aandacht aan moet besteden, terwijl de orders die soepel verlopen vrijwel volledig automatisch afgewikkeld worden. Zo behoud je altijd controle en kom jij, en je klant, niet voor verassingen te staan.
Klanten die online bestellen leveren op dit gebied al helemaal weinig tot geen taken meer voor je op. Ook hier krijg je alleen bij specifieke uitzonderingen een melding. Verder kun je erop vertrouwen dat alles vlekkeloos loopt. De self-servicefunctionaliteiten bieden bovendien een klantvriendelijke en prettige ervaring aangezien veel klanten tegenwoordig zelf de controle houden over hun aankoop. En dit alles met minimale inspanning van jouw kant.
Planning & Levering: Papierloos en Snel
Het tijdperk van papieren pakbonnen is definitief voorbij. Met iONE JS hebben jouw mensen in bezorging directe toegang tot digitale leverbonnen. Het leveringsproces wordt niet langer gehinderd door logge, papieren documenten, maar stroomt soepel voort.
Bij specifieke situaties, zoals bijvoorbeeld een incompleet of beschadigd meubel, kan de betreffende medewerker direct bij de digitale afleverbon een serviceticket aanmaken. Dit bevordert niet alleen de klantenservice, maar biedt ook juridisch voordelen aangezien alles digitaal op orde is. Servicetickets en afleverbonnen zijn namelijk direct gekoppeld aan de juiste order en mocht het nodig zijn, is je dossier altijd volledig en direct beschikbaar.
Meer Bereiken met Hetzelfde Team
Met iONE JS kunnen retailers hun focus weer verleggen naar de essentie van hun bedrijf. Het neemt het repetitieve werk over, waardoor tijd en ruimte ontstaat voor strategische overwegingen, innovatie en klantgerichte benaderingen. Belangrijk is dat je met jouw bestaande team meer werk kunt gaan verzetten, zonder de noodzaak van aanvullend personeel. Met iONE JS is jouw team compleet en ben je klaar voor verdere groei!
Klaar om slimmer te werken en de controle terug te pakken over wat er écht toe doet?
De functionaliteiten die hier zijn toegelicht zijn slechts het topje van de ijsberg. iONE JS transformeert niet alleen specifieke taken; het herdefinieert de benadering van retail bedrijfsbeheer in de woonbranche. Zo wordt bedrijfsbeheer niet alleen een kwestie van efficiëntie; het wordt een bron van concurrentievoordeel. Bereid je voor op een nieuwe standaard van succes in de woonbranche met iONE JS.
Blijf op de hoogte van onze volgende blogs om meer te ontdekken over de kracht van iONE JS
Stap over op het nieuwe werken
iONE biedt een gefaseerde overgang, waardoor je soepel en zonder problemen kunt beginnen. Je kunt zelfs per proces of afdeling overstappen, waardoor de impact op je organisatie beperkt en beheersbaar blijft. Hierdoor kun je stap voor stap de nieuwe functies van de software verkennen en in je eigen tempo wennen aan al die vrijgekomen tijd die je ineens kunt gaan invullen!
Om zo goed mogelijk aan te sluiten op jouw bedrijf en functionele behoeften, bieden we verschillende instapmomenten voor iONE. Vraag dus gerust naar de roadmap om een beter beeld te krijgen van wanneer jouw ideale moment is om over te stappen.
Wil je meer weten over iONE JS en hoe het nieuwe werken jouw bedrijf kan versterken? Neem dan contact met ons op of laat jouw gegevens achter via onderstaand formulier voor een verkennend gesprek. We kijken ernaar uit om met je samen te werken en je te helpen bij het realiseren van groei en succes.